Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Bebek Şekerinizi Kendiniz Yapın!



Küçük oğluşum Çağatayın bebek şekerleri yada lokumları... hem hastanede hemde evde tebriğe gelen misafirlere ikram etmiştik. Yapımı çok basit ve ekonomik...
Hemen anlatayım :)



Kına keselerini bilirsiniz, Kemeraltından 50 tanesi 2,5 TL ye aldım. Bebekli mandallar 6 tanesi 2,5 TL. İsteğinize göre çok çeşit var. Nazar boncuğu çıkartma 50 tanesi 1TL. İçine ben lokum koymuştum tabi istediğiniz şekeri kullanabilirsiniz. Lokumları buzdolabı poşetlerine kesip , sarın,  kına kesesinin içine yerleştirin (lokumun üstündeki hindistan cevizi dökülünce hoş görünmüyor) Kurdeleyi çekip fiyonk yapın. Yaptığınız fiyonka bebek figürlü mandalı takın. Nazar boncuğunu yapıştırın. Ben üzerine küçük notlar zımbaladım . Hem abisinin çok hoşuna gitti hem de espri oldu. Bebek bekliyorsanız yapmanızı tavsiye ederim...